آی خدا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آی خدا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  اصلا هستی ؟

بابا کم کم دارم به بودنت هم شک می کنم . خدا کی گفت من بیام روی این دنیا . به من چه ربطی داره که فلانی می خواسته بچه دار بشه من به دنیا بیام . اصلا چرا باید بابا مامان من اینا باشن . اصلا من چرا باید در ایران به دنیا بیام . اصلا چرا من باید در زمان جمهوری اسلامی به دنیا بیام . همه می گن که این کارو بکن این کارو نکن ؟ یا این که  جهنم و بهشتی وجود داره یا این که این گناه این ثواب . بابا به این خدا بگین اول بیاد به سوالات من جواب بده بگه چرا این قدر به من ظلم کرده بعد من شروع می کنم به سوال هاش جواب بدم . بگین بیاد بگه چرا من کانادایی نیستم که از بهترین امکانات آموزشی و زندگی استفاده کنم یا این که حالا تو پیشونی من نوشته آسیایی چرا نوشته ایرانی حالا که نوشته ایرانی جرا در شهری بن بست دور از فرهنگ . خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا تو اصلا هستی ؟؟ اگه هستی چرا هر چی صدات می کنم حتی فحش هم جواب نمی دی ؟ یا این که چرا هزار هزار چراااااااااااااااااااااااااااااااااااا . چه گناهی کردم که باید وقتی دارم درس می خونم به فکر این باشم بعد از دانشگاه چی کار کنم یا این که چه گناهی دارم ای خدا من آدم بدی بودم . بابای من چه گناهی داره ؟ آآآآآآآآآآآآآآآآآآآِِِِی ی ی

خدااااااااااااااااااا یه لخظه آسمونت رو ول کن بیا آدم شو بیا ایرونی شو بیا در فارس زندگی کن بیا در جهرم زندگی کن بیا مسولیت 5 نفر رو به طور مستقیم بر عهده بگیر ببین چه سخته ؟ هر وقت کار خوبی انجام میشه خواست خدا بوده اگه هم کار خوب انجام نشه خوب تقصیر آدم هاست . اگه این خدا بودنه که من هم بلدم . خدایا جواب میدی یا باز شک کنم و بعد از ترس این که شرک کردم بگم اشتباه کردم هستی ؟ میشنوی ؟ خدا تو هم شدی مثل مسولین جمهوری اسلامی . همه امکانات وجود داره ولی هر روز اوضاع بدتر می شه . البته این حکومت هم مدعی نیابت امام آخر است اگه این جوری برای ظهور اونم دعا نمی کنم . خدایا خدایا شنیدی . این بنده ات گله داره جواب بده
از دست نوشته های ایمان.

نظرات 3 + ارسال نظر
لیمویی یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:09 ب.ظ http://pacific.blogsky.com

سلام........
اوه اوه اوه!
تو که از منم پر تری بابا!
چه خبره؟
ای بابا....خدا هست...همیشه هست اما شاید بعضی وقتا یه کوچولو سرش شلوغ میشه...فقط یه کم...

مسی یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:02 ب.ظ http://masinice.persianblog.com

ببین کمتر داد و هوار کن ... آره خدایا به این بگو چرا آفریدیش من خودمم با این موضوع خیلی مشکل دارم .... آخه ! چرا تورو آفریده ... ؟ اصلن تو لیاقت داشتی آدم بشی ؟ ... حیف اسم آدم که رو تو بذارن .. روی هر چی آدمه سفید کردی ... ناراحت نشو ... می خواستم بگم چرا همیشه اونوری فکر می کنی یه دفه هم اینوری فکر کن .... موفق باشی ایمان ... مهمونی تو وبلاگ حسام خوش می گذره؟

حسام دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:41 ق.ظ http://biabargard.blogsky.com

سلام. من فکر میکردم فقط خودم داد میزنم. ظاهرا همه دوستام هم از من وا گرفتند داد میزنند سر روزگار. شاید هم خدا درو تخته رو رو هم جور میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد