منم فیلتر شدم

سلام یه مدت بود که هر چقدر سعی میکردم تا به وبلاگم سر بزنم موفق نمی شدم. و به پیغام دسترسی به این سایت مقدور نیست و از این حرفا میومد.
هنوزم نمیدونم جریان چیه.
اصلا چرا ما رو فیلتر کردن.
به هر حال سال نو مبارک تا بعد.

جمعه

امروز جمعه هست و معمولا مردم جمعه ها UpDate میکنند. ما هم گفتیم برا یک بار هم که شده مثل بقیه آدم ها باشیم. امروز رفتم ماشین سواری. الان هم برگشتم خونه جا تون سبز خیلی حال داد.
بگذریم. دوباره این روزا چت میکنم. کار زیاد دلچسبی نیست. ولی چی کار کنیم دیگه. ما هم آدمیم. از اون همه با کلاس بازی که برا خودمون در آوردیم و یه مدت چت نمی کردیم چیزی گیرمون نیمد. به جز اینکه هر کس رو ADD داشتم. دیگه تحویلمون نمیگیره. خیلی مسخرس نه؟
پس مرا دریاب من خوبم هنوزم آب میکوبم.

اینم زندگی ما

اینم از امتحان فوق لیسانس. همون بهتر که نپرسید که چی کار کردم.
جاتون سبز بعد از اینکه امتحان رو دادم یه چند روزی شیراز بودم. بعد هم رفتم بندر عسلویه. وای همه جا سبز شده بود . امسال اولین بار بود که داشتم بوی بهار رو حس میکردم.  وای که مردم چه جوری از جون و دل داشتند کار میکردند. ولی چقدر کارشون سخته.......
ما هم نشستیم پشت میز کامپیوتر از سختی زندگی حرف میزنیم.