بزرگ شدم

اینم از امروزمون. امروز ۱ سانت به سنم اضافه شده.
امروز دارم اینجا مینویسم چون یه نفر از من پرسید چرا وبلاگت رو آپدیت نمی کنی. منم جواب دادم چون قرار بود تو کمکم کنی. ولی اون نمی دونست که من برای این آپدیت نمیکنم که هنوز بزرگ نشدم. آخه من وقتی آپدیت میکنم که بزرگ میشم.
امروز فهمیدم که تو این دنیا یه نفر هست که وضعش خیلی توپه تازه قدش هم از من بلند تره ولی یه کم سنش از من کمتر. تازه دانشجو دانشگاه آزاد هم هست.  البته بزرگی به عقل است نه سن. خیلی خوشحال شدم. باورت نمیشه. میدونم. ولی دوتا دلیل داره یکی اینکه هنوز اینقدر ارزش دارم که بیاد بهم بگه یه همچین کسی هم هست. یکی دیگه اینکه یه نفر بهتر از من هم هست و شاید اگر از من بگذره و بره سراغ اون می تونم به خودم بگم حق داشت.
شاید یه روزی بفهمم چرا من با این همه بی معنی نوشتن چرا بیشتر از ۴۰۰۰ تا بازدید کننده داشتم
امروز بزرگ شدم چون فکر میکنم هیچکی به جز مسی از ته دالان دلش نمی دونه که تو این وبلاگ چیزایی غیر از این نوشته ها هم هست.
امروز بزرگ شدم چون فهمیدم که ما بچه دهاتی ها از نظر فائزه چه جوری هستیم.
امروز بزرگ شدم چون فهمیدم تو شرکت های بزرگ ایران هیچ چیز بدرد بخوری نیست.
امروز بزرگ شدم چون خیلی دلم گرفته و هیچ کس نمی دونه چرا
امروز بزرگ شدم چون خودتون خوب میدونید که بزرگ شدم
تازه الان نیمه شب هست نه روز ....

نظرات 7 + ارسال نظر
کیمیانت دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 01:31 ق.ظ http://kimiyanet.blogsky.com

حسام جان تولدت مبارککککککککککککککککککککک!
با تشکر از وبلاگ خوبت .
اگر به کارت اینترنت احتیاج داشتی یک سری هم به ما بزن !

لذت اتصال پرسرعت56K، ارزان، بدون اشغال ، بدون فیلتر و با پشتیبانی 24 ساعته را احساس کنید.

چه جالب نمی دونستم که تولدم ۱۲ اردیبهشت هست. از اینکه بهم یادآوری کردید ممنون. فردا می خوام برم ثبت احوال بهشون بگم چرا تاریخ تولدم رو ۲۲ آذر زدید. جدی نگیرید الان تو فاز خودم هم نیستم.

فرشته عشق دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 05:34 ب.ظ http://ashkedel.blogsky.com

خوش به حالت که بالاخره یه روز فکر کردی یه سانت بزرگ شدی من که ...

فائزه سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 01:42 ق.ظ http://successfulgirl.blogsky.com

سلام
مرسی به من سر زدی
من هم دوست دارم با هم تبادل لینک کنیم
راستی در مورد بزرگ شدن:
راستشو بخوای من زیاد دوسش ندارم چون وقتی بزرگ میشی مجبوری عاقل باشی خودت همه چی رو بفهمی .... یعنی یه جورایی زندگی سخت تر میشه ولی اگه بچه باشی دیگه مجبور نیستی این کارا رو بکنی.

من بهت لینکیدم .یو هم بلینکی ممنون میشم . بای

ma30 پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 04:55 ب.ظ http://masinice.persianblog.com

خوبه که بزرگ می شی ازون بهتر اینه که آبی بزرگ می شی ازون ایده آلترش اینه که آبی فسفری بزرگ می شی !!!قربونت .. برام دعا کن

۲۶۲ سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 08:05 ب.ظ http://planner.blogsky.com

دلایل باحالی بود برا بزرگ شدن ٬
مرسی که سر زدین ٬
دلتون شاد و لبتون خندون

مهراوه پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:17 ب.ظ

salam
adam az off dadan metarse
pas enja menevesam
sa2 10 shabe
farda konferanse daram
by
khobe ke boaorg shode
ghave ham besho
mer30
byyyyyyyyyyyyyy

سلام.
من که نمی دونم چرا بعضی چیزا وحشتناک و ترسناک میشه. ایشالا خیلی کنفرانست خوب بشه :) سعی میکنم قوی هم بشم. تا خدا چی بخواد. تو هم مواظب خودت باش.
شد مثل آف جواب دادنم.

حسام دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:51 ق.ظ http://biabargard.blogsky.com

شاید اولین کسی باشم که برا خودم کامنت میزارم. احتمالا اسم وبلاگم رو عوض میکنم. منتظر باشید. دنبال اسم مناسب میگردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد