سلام ، شب ، روز، عصر ، صبح کسانی که این مطب رو می خونند به خیر :

  اول این که من عادت دارم وقتی صبحه ، عصربخیر می گم ، وقتی ظهر ، شب به خیر و وقتی شبه ، صبح به خیر . خیلی ها فکر می کنند من آدم !!!! عوضی هستم که این جوری احوال پرسی می کنم . ولی بیاییم فکر کنیم ببینیم من می تونم دلیل دیگه ای هم برای این کار داشته باشم . تو چت هنگام غروب به یکی گفتم صبح به خیر !! اون منو مسخره کرد و گفت هه هه الان شبه . من بهش گفتم واسه شروع یه حرکت که باعث یک تحول در افراد بشه می تونه نیمه شب هم یک صبح آفتابی امید بخش باشه . اگه شما بودید چی می گفتید . اینا رو بی خیال . فکر کنید دارید به یه جایی میرسید که باید اثبات کنی کسی هستی وجود داری اون موقع چی کار می کنید فکر کنم بستگی به شخصیت شما بستگی داشته باشد : اگه فرض کنیم که من جوابم این باشه که توانایی اثبات خودم رو ندارم و به خودکشی فکر کنی و با دوستت در میون بذاری و اون این جواب رو بهت بده که خودکشی گناه است از این جهت که تو حداقل می تونستی برای یه نفر در این دنیا مفید باشی و با این قتل نفس تو اون رو از وجود خودت محروم کردی اون موقع چه احساسی به شما دست می دهد تفاوت شخصیت ها را چگونه می بینید ؟ حالا فرض کنید که می خواهید فال حافظ بگیرید نیت کنید و این شعر بیاید اون موقع چه فکری می کنید :

 چه مستی است ندانم که رو به ما آورد 
                     
که بود ساقی و این باده از کجا آورد

تو نیز باده بچنگ آر و را ه  صحرا گیر 
                     
که مرغ نغمه سرا ساز خوش نوا آورد

دلا چو غنچه شکایت زکار بسته مکن
                      که باد نسیم گره گشا آورد .....

و حالا اگه بدونید این مطلب بعد از اولین باری که این بلاگ رو خوندم بوده و در حالی که داشتم یه کتاب ترجمه می کردم چی میگین ؟

یا حق ...

نوشته شده توسط نزدیک ترین دوستم ایمان.

نظرات 1 + ارسال نظر
حسام جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:10 ب.ظ http://biabargard.blogsky.com

خیلی جالبه، یاد آوری حرفایی که آدم خوب میدونه ولی فراموش میکنه، و شاید هم فقط بلد به دیگرون بزنه!!
وای بر من گر تو آن گم کرده ام باشی!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد