نگازش بی موضوع

سلام

 هی میگه بنویس من میگم چی بنویسم . من دور وبر رو نگاه میکنم عقل کل فرهنگ لغت بازمی کنه صفحه خ اومده میگه در باره خاین بنویس . درباره خارج .

ولی یکی نیست بگه مهندس اینم شد موضوع ؟؟؟؟

خوب بعد از این همه وقت بهتره از یه چیز خوب شروع کنم به نوشتن . درباره این که آدم ها چه قدر (به چه اندازه) همونی هستند که تصور می کنند . اکثر ادم ها از خودشون در ذهن خودشون یه تصویر بزرگ تر از آن چه که هستنند ساختند . مثلا من خیال می کنم آخر IQ  هستم و اگه یه کم سعی بکنم می تونم به هر چی بخوام برسم . یا این عقل کل که دیگه نگو به قول خودش end ش . ولی بیاییم ببینیم چه قدر این تصویر خیالی با حقایق جور در میاد . خوب واسه این محک چی کار میشه کرد ؟

 ااین عقل کل که کنار من نشسته هم چین پا برهنه می پره وسط نوشتن من که فقط خدا می تونه رشته این کلام رو به هم بچسبونه . پس به نام پیوند دهنده ی رشته کلام .

من که تصمیم گرفتم به خودم ثابت کنم که من با اون تصویر ذهنی خیلی فاصله ای ندارم . واسه این کار یه تصمیم گرفتم که اگه به نتیجه برسه من با اون تصویر خیلی فاصله ای ندارم ولی اگه به سرانجام نرسه باید یه فکر و یه خودشناسی دیگه ای . چون تا آدم خودش رو نشناسه هیچ وقت نمیتونه کاری انجام بده . خوب اگه لطف کنین شما چی فکرمی کنین ؟؟؟؟؟

در ضمن اگه کسی دوست داره این نوشته ها رو بخونه بدونه در جهت اون هدف و تصمیم ،این وبلاگ دیر به دیر به روز میشه و از دفعه بعد شاید نوشته ها کلا یه جور دیگه بشه .

یا حق

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
zoorba_iran دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:27 ب.ظ http://bigstop.blogsky.com

salaam, khili khosh oomadi .
vali IQ fekrkardi keh chi? hade aghal yeh font ba nadzeh koochik tar entekhab mikardi . che khabareh
bad esham hala fekr mikoni in harfa ro zadi man kootah miyam man hanooz sar e harfam hastam por az eda va hamishe movafagh.

صبا جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:20 ق.ظ

نوشتن خوبه
حالا در هر موردی باشه .البته بهتره از دل براید تا لاجرم بردل نشیند

صبا جمعه 1 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:55 ب.ظ

تو میتونییییییییییییییییییییییییییییییییی
اینو باورکن

مسی پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:06 ب.ظ http://masi.tk

به نظرم برای شروع که عالی بود . شاید جذابیتش در نگاه به خود بود بدون بزرگنمایی .. دقیقن همون چیزیو گفتی که من همیشه فکر میکنم ... همونی هستم که فکر می کنم یا اونی هستم که می بینم !!!
جوابش سخت تر از سخته !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد