هدیه

خیلی وقته تصمیم دارم برای یه عزیر یه هدیه بخرم.
می خواستم یه چیزی براش بخرم که ارزش معنوی داشته باشه
گفتم یه عروسک مامانی براش بگیرم دیدم خیلی بی کلاسی زود هم خراب و کثیف  میشه
خواستم پوشاک  بخرم دیدم قدیمی و خراب میشه.
خواستم یه تابلو بگیرم دیدم هیچ کاربردی نداره به جز اینکه روی دیوار باشه و هیچ جور نمی تونم احساس رو باهاش انتقال بدم
خواستم گل بگیرم دیدم که زود پژمرده میشه
خواستم ...
به این نتیجه رسیدم که بهترین چیز کتاب هست اون چیزی که همیشه میمونه بعد پیش خودم گفتم کتاب نه تموم میشه نه کوچیک میشه نه از مد میفته نه ... این موضوع هم که شاید از کتابی که براش می خرم خوشش نیاد برام مطرح نیست چون آدم کتاب خون بیشتر کتابا رو دوست داره و ارزش خوندن اون رو میفهمه (اونقدرا هم کج فهم نیستم که ندونم چه کتابایی رو دوست داره ). شاید یه روزی دیگه از من خوشش نیاد پس هدیم موندگار نباشه؟ اینم جواب خوبی نیست.
ولی به یه دلیل کتاب نمی خرم می دونید چرا؟ چون می خوام بهش یه هدیه بدم که تا حالا به هیچ کس نداده باشم. شاید در ظاهر هیچ ارزش معنوی نداشته باشه ولی از این نظر برام مهمه که کتاب رو بارها هدیه دادم به بیشتر کسایی که دوستشون دارم. ولی این یکی فرق میکنه. می خوام اولین باری باشه که به یه نفر این هدیه رو میدم.

نظرات 4 + ارسال نظر
مرد یخی یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:34 ق.ظ http://isis.blogsky.com

سلام دوست عزیز
خوبید؟
راستی من پای حرفم وامیستم
اگه بتونم کمکی بهتون بکنم خوشال میشم
به من سر بزن
ممنون
مرد یخی

۲۶۲ یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:56 ق.ظ http://planner.blogsky.com

salam har chi behesh midin bedin , vali faghat vafa va sedaghateton ro ham behesh neshon bedin

فائزه دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 04:11 ب.ظ http://successfulgirl.blogsky.com/

Hello dear
I read your comment, you can write great! Thank you so much. I never
laugh
to your written.
If you want to improve your language, you must decide to do this work
with
all of your existence.
Can I ask you what your motive is in learning English?
You must choose one goal and tried for it.
Now I have two suggestions:
1- Write your dairy even in two lines.
2- See English movies so much.

فرشته عاشق دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 09:40 ق.ظ http://ashkedel.blogsky.com

آره حق با تواه
بهترین هدیه همینه
من هم همیشه از بهترین دوستم کتاب هدیه می گیرم و...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد