عنوان نداره

آراز صمدی میگفت تا هفته دیگه tur2.com رو راه میندازه. ما هم منتظر میمونیم. البته اگر از ITC چیزی زیاد بیاریم.
چشمام رو باز کردم. به جز سفیدی چیزی رو نمیدیدم. یعنی چی شده بود؟ اهان ملحفه تشکم هست که سفید رنگه برگشتم و بالا رو نگاه کردم. هنوز سقف سر جاش واستاده بود. اینهمه زلزله داره میاد. یعنی یه روز که چشمام رو باز میکنم. میبینم که زیر آوار هستم؟ وای که چقدر انتظار بده. چشمم به ساعت میفته ۱۰:۴۸ صبح هست. بلند میشم و دکمه پاور کاپیوترم رو فشار میدم.

waitting for PM ...

به ۲.۳۰ نزدیک میشم. هنوز منتظر یه PM هستم. هیچ کس ON نیست. بعد از ۱.۱۰ دقیقه هنوز هم امیدوار هستم.
 حدود ۱ سال پیش تو چت با یه دختر آشنا شدم. masi رو میگم. تو برخورد اول بهم گفت زیاد چت نکن فایده نداره. نمیدونم چرا حرفش به دلم نشست. دیگه خیلی کم چت کردم.
بعد از چند ماه یه روز که on بودم دیدم masi هم هستش سلام دادم. جواب داد کاملا من رو به یاد داشت حتی با اینکه ۱ بار بیشتر با هم چت نکرده بودیم. ولی من چیزی جز همون حرفش رو به خاطر نداشتم. هنوز هم بیشتر از یه masi چیزی از اون نمیدونم.
امشب هم باید منتظر بمونم تا ببینم کسی به من PM میده؟